Srebrne kostki Facebook Studio zostały rozdane! część 1

srebrne-kostki-Facebook-studio

silver cube Srebrne kostki Facebook Studio zostały rozdane! część 1

Srebrną kostką Facebook Studio może poszczycić się agencja Team Detroit za kampanię „2012 Mustang customizer”. Klientem była firma Ford Motor Company.

Kampania miała na celu zwiększenie sprzedaży Mustangów poprzez uaktualnienie designu słynnego samochodu. Zmianę designu oddano w ręce fanów. Każdy mogł spersonalizować Mustanga za pomocą specjalnej aplikacji na Facebooku. Najlepsze projekty były realizowane i przekazywane ich twórcom.

Facebookowa aplikacja:

Mustang2 Srebrne kostki Facebook Studio zostały rozdane! część 1

Kampania została naglośniona poprzez reklamy telewizyjne, zewnętrzne nośniki reklamowe i inne akcje PR.

Rezultat:

1/ 1.700.000 przysłanych projektów spersonalizowanych Mustangów

2/ podczas kampanii osiagnięto 16.901.484 wyswietleń (dane datyczą tylko Facebooka)

3/ aplikacja na smartfon została sciagnięta 600,000 razy

4/ sprzedaż Mustanga wzrosła w 2012 roku o 7%!

Mustang Customizer Case Study:

silver cube Srebrne kostki Facebook Studio zostały rozdane! część 1

 

Ze srebrną kostką w kieszeni wyszła także agencja Publicis Mojo za kampanię AirAsia Friendsy. 

air asia friendsy Srebrne kostki Facebook Studio zostały rozdane! część 1

Jeśli zastanawiacie się jak nowy przewoźnik lini lotniczych, na bardzo już konkurencyjnym rynku, może zyskać sławę i popularność dzięki tylko jednej kampanii, Publicis Mojo znalazło na to odpowiedź: trzeba sprezentować komuś, i jego zajomym, lot samolotem do Azji!

O ilu siedzeniach jest mowa? O niespełna  302!! Tak, cyfra jest poprawna: aby móc otrzymać darmową podróż należało zapełnić airbusa facebookwymi przyjaciółmi i uzasadnić dlaczego własnie te osoby powinny nam towarzyszyć.

Boarding na AirAsia Friendsy:

Friendsy boarding Srebrne kostki Facebook Studio zostały rozdane! część 1

Prezentacja kampanii AirAsia Friendsy:

silver cube Srebrne kostki Facebook Studio zostały rozdane! część 1

Agencja OMD / Energy BBDO, także stworzyła kampanię na wagę srebrnej kostki. Kampania nazywa się Do Us A Flavor, i została zlecona przez Frito Lay dla rynku amerykańskiego.

W kampanii wybierano nowy smak chipsów Lays, oczywiście na stronie Facebooka i za pomocą stworzonej ku temu aplikacji.

Spot telewizyjny nagłaśniający kampanię:

Konkursowa aplikacja była dostępna na komputerze, tablecie i smarfonie:

lays1 Srebrne kostki Facebook Studio zostały rozdane! część 1

 

Tak wyglądała aplikacja:

lays2 Srebrne kostki Facebook Studio zostały rozdane! część 1

lays3 Srebrne kostki Facebook Studio zostały rozdane! część 1

Spośród nadesłanych promozycji smaków wyłoniono trzech faworytów. Wybrane smaki poddano następnie próbie, ogłaszając głosowanie na najlepszy smak. Głosowanie miało oczywiście miejsce na Facebooku.

Spot telewizyjny:

Czekamy na wyniki!

wyniki lays Srebrne kostki Facebook Studio zostały rozdane! część 1

Related posts

*

*

Top