Axe: Najważniejsze jest pierwsze wrażenie

axe

Agencja BBH London rozpoczęła nową kampnię dla Axe. Tym razem, celem kampanii jest wypromowanie męskich kosmetyków do stylizacji włosów.

Axe znów uwodzi:

Kampania opiera się na uwodzicielskim efekcie produktów marki. Dzięki reklamowanym produktom, płeć męska zyskuje na atrakcyjności. Zapach i efekt stylizacji produktów Axe wabi piękne kobiety i uwodzi je. Stosując Axe, mężczyźni zyskują niezawodne narzędzie dające im przewagę w sztuce uwodzenia.

Kampania składa się z czterech spotów reklamowych: „Tribe”, „Track”, „Surgeon” i „Burglar”. Nie występują w nich ma co prawda sexowne anioły ale mamy za to niezwykle uroczą rdzenną mieszkanę dżungli, sportsmenkę, pacjętkę i młodą kobietę, będącą świadkiem kradzieży. Wszystkie panie ulegają efektowi Axe.

Spot „Tribe”: 

Spot „Track”:

Spot „Surgeon”:

Spot „Burglar”:

Tags

*

*

Top