Wieszak C&A pomaga podjąć decyzję o zakupie

C&A

Nie wiesz jaki ciuch kupić? Spójrz na wieszak i dowiedz się jakie ubranie najbardziej podoba się na Facebooku!

C&A postanowiło pomóc niezdedydowanym kobietom w podjęciu decyzji o zakupie odzieży. Według danych C&A w wielu wypadkach, jedna dodatkowa opinia sprzedawcy bądź też  sprzedawczyni nie jest wystarczająca co w konsekwencji przenosci się na brak zakupu a tym samym brak dochodu dla międzynarodowej sieci sklepów odzieżowych. Zmotywowani powtarzającą się sytuacją, C&A stworzyło specjalne wieszaki, które miały pomóc niezdecydowanym kobietom w podjeciu decyzji. Na każdym wieszaku znajdował się licznik lajków jaki dane ubranie otrzymało na Facebooku. W ten prosty sposób,  patrząc na licznik na wieszaku, każda kobieta mogła dowiedzieć się jakie ubranie, strój czy też bluzka cieszyła się największą przychylnością fanów marki C&A.

CA 1 Wieszak C&A pomaga podjąć decyzję o zakupie

Źródło zdjęcia: YouTube.

Wieszakowy licznik synchronizował się automatycznie z każdym lajkiem, co przekładało się na fakt, że każda kupująca osoba dysponowała aktualną informacją o Facebookowej popularności interesującego ją ubrania. Brawo za pomysł wykorzystania informacji z nietypowego źródła!

C&A uznało akcję za sukces. Podczas kampanii 8.800.000 osób zobaczyło nietypowe wieszaki C&A,  liczba fanów C&A także wzrosła: w trakcie trwania akcji, co godzinę na facebookwym profilu C&A przybywało ponad 1.000 fanów.

Akcja miała miejsce w Brazylii. Ciekawe czy dla Polek, ten typ sugestii kupna okazałby się pomocny…

Tags

*

*

Top