Fiat stworzył własny serwis randkowy!

fiat

Fiat postawnowił zabawić się w kupidyna i stworzył własny serwis randkowy: EnvironmentallySexy.com. Z przymrużeniem oka udowania, ze potrafi swatać i dobierać pary, oczywiście na swój sposób i według swoich kryteriów.

Fiat swata w sposób eco friendy

Stronę Fiata należy uznać za dość kompletną. Na stronie serwisu możemy np. zobaczyć wideorelacje zeswatanych par, przejżeć profile a nawet wypełnić formularz mający na celu dobranie najlepszej pary. Jesli jesteście ciekawi jak włoski koncern samochodowy może pomóc w znalezieniu wymarzonej drugiej połówki, wyjaśniamy, że strzała amora wymierzona jest w Fiata 500E, nowy electryczny samochód marki. Idea prawdziwej randki spełza więc na niczym. Rozczarowanych odsyłamy do prawdziwych serwisów randkowych. Celem strony EnvironmentallySexy.com jest wypromowanie wspomnianego już wcześniej modelu 500E. Samochód jest pokazany jako swego rodzaju łącznik między osobami, dla których istotna jest ochrona środowiska.

Fiat podpina sie w sprytny sposób pod idee serwisu randkowego. Na stronie znajduje się szereg wideoprezentacji par, które rzekomo poznały się na stronie EnvironmentallySexy.com. Nowe pary łaczy zawsze miłość do środowiska i Fiata 500E. Kampania zorientowana jest na rynk kalifornijski.

Fabrizio, włoski model eco fashion, który szanuje środowisko naturalne i Kimberly, dziecinna i nieco powierzchowna dziewczyna, która nauczyła się od Fabrizio docenić wartość Fiata 500E jest jedną z par, które opowiadają o swoim szczęściu zapoczątkowanym na stornie koncernu samochodowego.

Kampania Fiata wyróżnia się spośród typowych reklam koncernów samochodowych. Jest ciekawa i oryginalna. Zasługuje na uwagę.

Poniżej prezentujemy trzy wideoprezentacje par:

Historia Kimberly:

Looks and So Much More:

Historia Ryana:

Tags

*

*

Top