Akcja Unilever: kwartet smyczkowy gra na ludzkich włosach!

Unilever

Niewiarygodne, ale prawdziwe: kwartet smyczkowy kobiet daje koncert grając na ludzkich włosach. Koncert jest częścią kampanii Unilever promującej nową odżywkę do włosów: Cream Silk Hair. Za pomocą tej imponującej kampanii, Unilever pragnie wyróżnić swój produkt do pielęgnacji włosów oraz udawadnić siłę i moc jaki ma ludzki włos po zastosowaniu produktów firmy.

Unilever robi smyczek z ludzkich włosów

Elementem składowym każdego smyczka jest włoskie. To ono jest odpowiedzialne za wibracje strun. Najmocniejszym, naturalnym włosiem jakie znamy, jest włos z końskiego ogona dlatego też ten właśnie włos jest używany w smyczkach. W celu zwiększenia szorstkości włosia i tym samym zwiększenia jego przyczepności do strun, koński włos naciera się kalafonią (kalafonia jest rodzajem naturalnej żywicy). W kampanii Unilever, ludzki włos potraktowano w taki sam sposób jak koński włos, tzn. zastosowano na nim wszystkie typowe procedury, które stosuje się przygotowując włosie na smyczek.

Efect: wspaniały koncert który trwał 240 minut. Podczas występu zagrano 40 utworów. Koncert odbył się w jednym z największych centrów handlowych w Manilii, stolicy Filipin.

Kampanię przygotowała, dla marki Unilever, agencja JWT Singapur.

Poniżej pretentujemy Case Study kampanii:

Tags

*

*

Top