Mercedes-Benz zaskakuje

mercedes-benz

Tego jeszcze nie było. Słynna niemiecka marka samochodowa reklamuje nowy wymiar prowadzenia samochodu „Mercedes- Benz Inteligent Drive” za pomocą… kur. Pomysł zaskakuje i zarazem hipontyzuje.

Twarzą ostatnich kampanii Mercedes-Benz był Michael Schumacher. Okazuje się, że firma postanowiła zrezygnować z usług niemieckiego pilota i zatrudniła kurę z „poczuciem rytmu”. Trzeba przyznać, że pomysł był ryzykowany. Schumacher, jako doskonały pilot z pewnością dobrze zareklamowałby nowy sposób prowadzenia samochodu od Karla Benza, wzbudzając do niego zaufanie u przyszłych klientów. Firma postawiła jednak na nowe, humorystyczne podejście.

Gwiazdą, nowego spotu Mercedes- Benz trwającego niecałą minutę, jest kura poruszająca się w rytm piosenki “Upside Down” Diany Ross. Rytm muzyki, kura czuje całym ciałem z wyjątkiem głowy, którą trzyma stabilinie w jednej pozycji.

Pod koniec spotu pojawia się slogan: „Stability at all times. Magic Body Control.”  Przekaz spotu jest jasny: Mercedes-Benz gwarantuje nam bezpieczeństwo i stabilność jazdy niezależnie od drogi, którą wybierzemy. Dzięki niestandardowej obsadzie, spot ten stał się, już teraz, jednym z najbardziej wiralnych reklam niemickiej firmy samochodowej.

Spot wyreżyserował Daniel Warwick.

*

*

Top