Prawdziwe hot dogi tylko w New York Fries

NYF

New York Fries to sieć barów szybkiej obsługi z Kanady. Menu sieciówki opiera się głównie na frytkach i hot dogach. Jak sami dumie twierdzą, ich specjalnością są hot dogi, któym nadają niesamowity, oryginalny smak. Bazując na tym przesłaniu, New York Fries, wspólnie z agencją reklamową Juniper Park z siedzibą w Toronto, stworzyli niesamowity spot o nazwie „Knockoff Extended”.

Spot rozgrywa się na miejskim targu. Do potencjalnego klienta jednego ze stoisk podchodzi drobny, niewysoki szmugler. Drobny przemytnik ma przed sobą walizkę, z której sprzedaje podróbki hot dogów New York Fries. Hot dogi są ładnie wyeksponowane, każdy z nich przymocowany jest oddzielnie do walizki. Szmuglerz zachęca zaczepionego mężczyznę do kupna, zachwalając wygląd, smak i zapach oferowanych hot dogów. Mężczyzna jest zdezorientowany. Nie rozumie jak można sprzedawać podróbki hot dogów. Niepokoi się o zdrowie psychiczne niewysokiego sprzedawcy. Pyta przemytnika czy ten dobrze się czuje.  Nagle słychać dźwięk syreny policyjnej. Przestraszony szmugler wciska walizkę mężczyźnie, po czym ucieka na motocyklu swojej dziewczyny. Niedoszły kupiec hot dogów zostaje sam.

Przesłanie spotu jest jasne: po pierwsze, hot dogi New York Fries są tak dobre, że stały się źródłem imitacji a ich podróbki są oferowane przez szmuglerów. Po drugie, oryginalne, prawdziwe hot dogi można dostać tylko w lokalach New York Fries i nigdzie indziej.

Ciekawy pomysł na przekaz i doskonała realizacja.

*

*

Top